Do góry

Co tam na Netflixie?

Zaloguj się by dodać komentarz
Profil nieaktywny
rzulf3
13.11.2018, 16:33

Co ogladacie? Na co zwrocic uwage?

Enira
1
Enira 1
#294115.11.2024, 00:40

Nie wiem czy wiecie ale jest przeglądarka która ma w ofercie Netflixa do końca roku za darmo. Jakąś promkę mają żeby zachęcić ludzi do korzystania. Działa normalnie w UK jak i w Polsce.

Gdyby kogoś interesowało to może sobie przetestować. Po uruchomieniu przeglądarki w prawym górnym rogu jest logo Netflixa i tam klikasz i jest dostęp do filmów.

Strona przeglądarki: http://roka.lol

oktarynka
26 340
oktarynka 26 340
#294202.02.2025, 01:12

Ja nie wiem co to się tu wyprawia…

Nie mniej już nawet nie dziwi.

Ale ja tu w sprawie komika.

Jeśli jeszcze ktoś jeszcze z Fluffim się nie poznał jest i na YT i na Netflixie.

W „Legend Of Fluffy” całkiem sprawnie tłumaczy absurdy dzisiejszej poprawności :)

Have fun!

omegan
15 432
omegan 15 432
#294302.02.2025, 11:41

Dzieki, ale osobiscie jestem tak zmeczony tym tematem ze sobie odpuszcze.

Bardziej zajmuje mnie inwazja spamerow na to truchlo, niektorzy sa na tyle kreatywni ze zakladaja konta tylko po to by zalajkowac reklame jakiegos scierwa, jak powyzej.

omegan
15 432
omegan 15 432
#294402.02.2025, 11:47

Rozpowszechnianie w agresywny i nahalny sposob tak idiotycznych i szkodliwych ideologii jak szeroko pojete woke, dalo zwyciestwo Trumpowi. Lewa strona nie rozumie ze swoim obledem wciska wladze w rece takich jak on, bo ludzie maja swoje limity. Niezaleznie od negatywnej propagandy atakujacej przeciwnikow totalnego szalenstwa i to ze zwolennikow tego co jeszcze wczoraj bylo norma nazywa sie skrajna prawica, musi doprowadzic do przesilenia. Podobnie jak kolejne morderstwa i wszechobecne standardy zycia wprowadzane do Europy przez oderwanych od realu ideologow, musialy sie skonczyc. Takze w temacie greeenwashingu. Zaskoczenia nie ma, problemem sa tylko astronomiczne koszty finansowe, zrujnowana ekonomia Europy oraz pokolenie sfanatyzowanej mlodziezy dla ktorych ta propaganda stala sie wazniejsza od wlasnych rodzin. I oczywiscie nikt za ten stan rzeczy nie poniesie odpowiedzialnosci. Ale przynajmniej powoli wracamy do normalnosci.

oktarynka
26 340
oktarynka 26 340
#294502.02.2025, 13:44

Fluffy niczego nie imputuje, nikogo raczej stara się nie obrażać, pokazuje mega dystans wobec siebie i swojego pochodzenia. Dostarcza rozrywki bez indoktrynacji.

I to miałam na celu- podzielić się tym, co mnie rozśmiesza i relaksuje, z nadzieją, że może trafię w czyj gust, ktoś pośmieje się razem ze mną.

Z całym szacunkiem do Ciebie omegan, stwierdzenie

Ale przynajmniej powoli wracamy do normalnosci.

może być co najwyżej wstępem do dyskusji, a nie podsumowaniem ciągu myślowego.

Moim zdaniem bardzo nam daleko do „normalności” (cokolwiek ten termin dla każdego oznacza. Nie ma dróg na skróty, jest tylko żmudny, mozolny proces.

…zawsze powtarzam, że gdyby nie ludzie życie byłoby prostsze.

Udanej niedzieli.

tutturu
757
tutturu 757
#294602.02.2025, 14:05

Omegan, nie czekaj na halny i uspokój się nienachalnie, ;p

tutturu
757
tutturu 757
#294702.02.2025, 14:05

...a w ogóle to po cholerę wam ten Netflix? :p Od dzielenia macie PiS. :p

omegan
15 432
omegan 15 432
#294802.02.2025, 14:08

@46

sylwek zgodnie z odwieczna maksyma - nie mam nic sensownego do powiedzenia, czepie sie ortografii :P

oktarynka
26 340
oktarynka 26 340
#294902.02.2025, 14:08

...a w ogóle to po cholerę wam ten Netflix?

Tez się zastanawiam… kolejny wydatek, i zjadacz czasu, jak już się go odpali ;p

Od dzielenia macie PiS. :p

Chyba Wy ;p

omegan
15 432
omegan 15 432
#295002.02.2025, 14:14

@45

To co otyly latynoamerykanin probuje zrobic, jak to w przypadku dowolnej sztuki - pozostaje do intrepretacji odbiorcy. A w takim przypadku trudno mowic o zlej czy nieprawidlowej interpretacji.

Co do tego co dla mnie moze byc podsumowaniem ciagu myslowego, a co nie, z calym szacunkiem pozostawie sobie prawo do samodzielnego decydowania. Mozesz sie z tym nie zgadzac, ale nie wypada odmawiac innym ich toku myslenia czy tez budowania pewnych twierdzen.

Zyjemy w czasach w ktorym kontrowersyjne okazalo sie zacytowanie podrecznika do biologii z klasy pierwszej: plcie sa tylko dwie - meska i zenska. Tak daleko odeszlismy od normalnosci. Tak, bede sie upierac przy tym okresleniu, takie mam prawo. Na szczescie lewica nie zdarzyla go zlikwidowac.

tutturu
757
tutturu 757
#295102.02.2025, 14:16

#48:

Nie pierwszy raz próbuję zjednoczyć was przeciwko wspólnemu wrogowi, ściągając wasze gromy na siebie. ;)

;p

omegan
15 432
omegan 15 432
#295202.02.2025, 14:17

nie nadajesz sie na wroga z takim podejsciem, mozesz ewentualnie przyjac zaszczytne (mniej czy bardziej) miano upierdliwej muchy, brzeczacej irytujaco.

oktarynka
26 340
oktarynka 26 340
#295302.02.2025, 14:39

@950

Zgadzam się omegan, z dwoma pierwszymi akapitami.

Co do tego co dla mnie moze byc podsumowaniem ciagu myslowego, a co nie, z calym szacunkiem pozostawie sobie prawo do samodzielnego decydowania.

Racja, stąd tryb przypuszczający.

To tylko uwaga (nie przymus), że gdybyś chciał pozostać otwartym na dyskusję, to mógł być dobry start.

Żeby dyskutować musi być dobra wola choćby próby zrozumienia odmiennego punktu widzenia. Nie ma także przymusu dojścia do konsensusu, poklepania się po pleckach czy przejścia na czyjąś stronę.

Jeśli ktoś ma ugruntowanie zdanie i nie widzi możliwości choćby poszerzenia perspektywy o czyjś głos (bo np. tego próby się odbyły o zakończyły fiaskiem) dyskusja nie ma sensu. Może się to przerodzić co najwyżej w kłótnię- bez sensu, prawdopodobnie z jeszcze większymi uprzedzeniami.

Tak, bede sie upierac przy tym okresleniu, takie mam prawo. Na szczescie lewica nie zdarzyla go zlikwidowac.

Masz prawo! Inni mają prawo mieć odmienne zdanie i je wyrażać. Na szczęście prawica też jeszcze go nie zlikwidowała.

Wydaje się, że historycznie już byliśmy w podobnym miejscu… i to nie raz.

Określenie tego, co jest „normalne” za każdym razem miało burzliwy przebieg ;)

A teraz wrócę do odkurzania, mojego normalnego domowego obowiązku.

omegan
15 432
omegan 15 432
#295402.02.2025, 14:53

generalnie mozna by sie czepiac czy kiedys szkoly wspieraly (czesto za plecami rodzicow) rezygnacje z wlasnej plci i zachecaly do okaleczen, ze wspieraly zaburzenia psychiczne w sposob sprzeczny z podstawowa psychologia/psychiatria, czy systemowo niszczono idee malzenstwa, partnerstwa i wszystkiego co cywilizacja ludzka wypracowala przez cale swoje istnienie, ale generalnie masz racje.

Jesli rozmowca wyraza swoje poglady w sposob zdecydowany, to nie znaczy jeszcze ze nie jest gotow przemyslec i zweryfikowac tego co wlasnie napisal. Za to podwazanie definicji normalnosci w czasach gdy probowano nam narzucic idee z bardzo dalekiej orbity, chyba nie do konca ma sens, bo te wydaja sie dosc latwe do okreslenia.

tutturu
757
tutturu 757
#295502.02.2025, 15:18

Równo za trzy tygodnie, tj. 23 lutego, na Paramount+ pojawi się drugi sezon "1923" Taylora Sheridana (sequel "1883" i prequel "Yellowstone", czy tak jajkoś :p ), z Harrisonem Fordem i Helen Mirren - to wystarczający powód, żeby zrezygnować z Netflixa i jego sztucznie pompowanymi koreańskimi gwiazdeczkami. :p

i

https://www.imdb.com/title/tt18335752/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_8_nm_0_in_0_...

https://www.filmweb.pl/serial/1923-2022-10024032

tutturu
757
tutturu 757
#295602.02.2025, 15:22

...a na marzec Sky zapowiada trzeci sezon rzeźni "Gangi Londynu":

tutturu
757
tutturu 757
#295702.02.2025, 15:28

Dwa deale, które sprawiają mi mnóstwo frajdy na co dzień: zakup spersonalizowanej karty płatniczej z ośmioma gwiazdkami :p (jednorazowy koszt: 3f) oraz zamiana abonamentu Netflixa na abonament Empiku (8f co miesiąc). Dzięki tym inwestycjom życie zrobiło się mniej stresujące, bardziej na luzie i uśmiech częściej gości na mojej gebie.

Nie płacę żeby potem jęczeć, że filmy są tendencyjne, bo nie widzę w tym cienia logiki. :p

omegan
15 432
omegan 15 432
#295802.02.2025, 16:58

@55

i co w tym serialu mialoby byc takiego wyjatkowego? szczegolnie ze w typowo netflixowy sposob przeklamuje historie robiac z kobiet bardziej meskie od mezczyzn babochlopy? :P

Blurb
349
Blurb 349
#296102.02.2025, 18:30

Strach się bać...

oktarynka
26 340
oktarynka 26 340
#296202.02.2025, 18:39

Za to podwazanie definicji normalnosci w czasach gdy probowano nam narzucic idee z bardzo dalekiej orbity, chyba nie do konca ma sens, bo te wydaja sie dosc latwe do okreslenia.

Nie chodziło mi o „podważanie definicji normalności”, ale o to, żeby zwrócić uwagę, że co innego za normalność przyjmę pokolenie naszych dziadków, a co innego pokolenie ich wnuków.

Można by się było jeszcze rozdrabniać na to że , co w przekonaniu jednej grupy społecznej jest normalnością, w innej może być patologią.

Jestem przekonana, że nasze poglądy co do tego, co jest normalne są bardzo zbieżne.

Blurb
349
Blurb 349
#296302.02.2025, 19:03

Problem z Trumpem polega na tym, że właśnie zaczął niszczyć gospodarczy porządek świata, wprowadzając cła. To się odbije na nas wszystkich, niezależnie od tego gdzie mieszkamy. Co do wprowadzania zasad moralnych siłą, to to się nigdy nie sprawdza. Z tego co pamiętam z jakiegoś wykładu 1000 lat temu,to normy moralne ogólnie przyjęte poprzedzają wprowadzenie prawa, które ich dotyczy. Nie odwrotnie. W przeciwnym razie siedzi się na beczce prochu...

Blurb
349
Blurb 349
#296402.02.2025, 19:27

2/3 wyborców wybrało Trumpa, ze względu na gospodarkę, nie ideologię. I teraz Trump wprowadza to co obiecał niestety.

https://businessinsider.com.pl/polityka/donald-trump-wygral-wybory-piec-...

omegan
15 432
omegan 15 432
#296502.02.2025, 20:18

jednym z problemow tego swiata jest to ze wypowiadaja sie ludzie ktorzy nie ogarniaja prostych spraw...

Trump straszy clami, bo chce chronic swoj kraj przed zalewem narkotykow i nielegalnych imigrantow niewiadomoego pochodzenia. Do tego, jego straszenie jest skuteczne, bo juz udalo mu sie zmusic np Meksyk do tego go czego chcial ich zmusic, do przyjmowania z powrotem ich wlasnych bandytow.

Blurb
349
Blurb 349
#296602.02.2025, 21:16

No tak... Dziennikarze amerykańskiego businessinsider, z całą pewnością nie dorównują intelektem ,,mendrcom'', wypowiadającym się na emito, których poglądy do złudzenia przypominają poglądy putina.

Blurb
349
Blurb 349
#296702.02.2025, 21:19

A poza tym Trump nie straszy cłami tylko je nałożył. Na razie na trzy kraje. I kto tu nie ogarnia najprostszych spraw?

https://tvn24.pl/swiat/donald-trump-naklada-cla-na-import-towarow-z-kana...

Blurb
349
Blurb 349
#296802.02.2025, 21:37

PS Tusk też zapowiedział, że będzie przyjmował deportowanych Polaków. To normalna praktyka w cywilizowanym świecie.

tutturu
757
tutturu 757
#296902.02.2025, 22:56

#2958Dziś - 16:58

@55

i co w tym serialu mialoby byc takiego wyjatkowego? szczegolnie ze w typowo netflixowy sposob przeklamuje historie robiac z kobiet bardziej meskie od mezczyzn babochlopy? :P

W sumie to nic takiego, co mogłoby oderwać cię na chwilę od deski do prasowania. :p

Katalog firm i organizacji Dodaj wpis