Do góry

ateizm upanstwowioy?

Temat zamknięty
Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
09.02.2012, 16:25

Kampania nienawiści wobec krzyża i ludzi wierzących, jaką rozpętał Janusz Palikot, zaczyna odnosić sukcesy. Szefostwo LOT tak przejęło się koniecznością podporządkowania się nowej ateistycznej ideologii, że zakazuje noszenia widocznych symboli religijnych swojemu personelowi.
(...)
http://www.wsieci.rp.pl/opinie/reki...

Onieznajomy
7 377
Onieznajomy 7 377
#109.02.2012, 16:30

Zeby nie bylo to tylko zapytam?
Czy pejsy to tez symbol wiary, i czy cos przeciwko?
Bo czarczaf to tylko ubranie i tu nikt nie powinien sie czepiac?

Onieznajomy
7 377
Onieznajomy 7 377
#209.02.2012, 16:40

I w ramach protestu, jak ktos w moim domu bedzie nosil symbol Unii Europejskiej, ma zabroniony dostep do lodowki.

Adam_M
1 525
Adam_M 1 525
#309.02.2012, 17:06

Panowie dla wszej informacji LOT chyba jako ostatni wprowadzil tem przepis.

Profil nieaktywny
rumpelstiltskin
#409.02.2012, 18:11

i bardzo dobrze ze tak zrobili.

Profil nieaktywny
rumpelstiltskin
#509.02.2012, 18:13

teraz czekam na zerwanie konkordatu,mam nadzieje ze sie uda

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#609.02.2012, 19:31

Shaun_The_Sheep
Dziś - 16:25
Kampania nienawiści wobec krzyża i ludzi wierzących, jaką rozpętał Janusz Palikot, zaczyna odnosić sukcesy. Szefostwo LOT tak przejęło się koniecznością podporządkowania się nowej ateistycznej ideologii, że zakazuje noszenia widocznych symboli religijnych swojemu personelowi.
_______________________________________________
Powinni jeszcze zmienić kształt samolotów.
Ten obecny powinien być zakazany.

marzmy1981
78 452
marzmy1981 78 452
#709.02.2012, 19:33

masz rację, to szyderstwo ze świętego krzyża!
jak mogli coś takiego przeoczyć?

urko
19 404 56
urko 19 404 56
#809.02.2012, 19:38

Zwrócmy uwage, ze zakaz noszenia widocznych symboli religijnych dotyczy personelu pokladowego, a nie pasazerów. Personel pokladowy obowiazuja pewne reguly dotyczace nie tylko wygladu, ale tez zachowania; sa to m.in. uniformy, zadbane i niewyszukane fryzury, delikatny makijaz, zadbane dlonie, spokojny i przyjazny (ale stanowczy) ton przy zwracaniu sie do pasazerów itp. Ma to na celu zapewnienie bezpieczenstwa i komfortu pasazerów, bo jak zgina w katastrofie lub sie wkurwia na obsluge, to wiecej nie skorzystaja z uslug danej linii lotniczej :) Pasazerowie natomiast sa rózni i maja prawo byc lekko upierdliwi, bo placa kase za bilety... jeden sie zirytuje na widok stewardessy w stroju zakonnicy, drugi sie z tego usmieje, a jeszce inny nie zyczy sobie byc obslugiwanym przez kobiete w burce - 'simples :]

P.S. Powyzsze nie dotyczy linii Ryanair

Nieznamir
16 730
Nieznamir 16 730
#909.02.2012, 19:43

Kampania nienawiści wobec krzyża i ludzi wierzących, jaką rozpętał Janusz Palikot

powinno raczej byc: kampania patriotyczna przeciw kosciolowi i zdrajcow go popierajacych, jaka rozpetal janusz palikot.

Onieznajomy
7 377
Onieznajomy 7 377
#1009.02.2012, 19:46

w #5 ktos nadmienil o konkordacie. Mysle ze powinno sie od tego odejsc (no, od konkordatu).
Wracajac do sprawy glownej tematu, powiem ze moim zdaniem afiszowanie sie z takimi symbolami wiary (jakiejkolwiek) jest delikatnie mowiac niedelikatne ( :) ) ale delikatne znaczki nie robia nikomu nic zlego.
Sprawa trudna, bardziej powinna byc rozpatrywana w ramach kultury czy stosownosci zachowania , niz jakies przepisy, restrykcje. Mysle ze jest to bardziej sprawa medialna, i szkoda ze polityke w Polsce robi sie w ten sposob.

Mazio
10 194 1
Mazio 10 194 1
#1109.02.2012, 19:47

Pracodawca moze miec wizje dotyczaca swojej firmy, ktora obejmuje jej umiejscowienie w ramach rynku na jakim prowadzi biznes. To moze dotyczyc jego potencjalnych klientow oraz wizerunku jaki pragnie stworzyc. Ten zas moze byc po pierwsze dostosowany do jego partykularnych potrzeb, po drugie dostosowany do miejsca, czasow i obyczajow, jakie sa wedlug niego najoptymalniejsze do robienia interesow. Tak wiec moze zakladac, ze bedac pracownikiem linii lotniczych mozesz swoim obnoszeniem sie symbolami religijnymi prowokowac do niebezpiecznych dla reszty pasazerow reakcji. To powinno sie tyczyc kazdego rodzaju symboliki religijnej - od krzyzyka do jarmulki czy turbanu.

Mi osobiscie zadne osobiste religijne atrybuty specjalnie nie przeszkadzaja dopoki nie sa niebezpieczne, ale zgodnie z chorymi czasami poprawnosci politycznej niektore firmy zaczynaja dmuchac na zimne. Jesli za ta argumentacja stoi choc troche troski o bezpieczenstwo przewozonych pasazerow w specyficznych i niebezpiecznych warunkach jakim jest lot samolotu to niech tak bedzie. Teraz zastanow sie czy ciebie nie wkurzaja zaczarczafione i zachusciane muzulmanki - bo jesli tak to jestes hipokryta.

urko
19 404 56
urko 19 404 56
#1209.02.2012, 19:57

Dodajmy, ze LOT jest firma (spolka gieldowa) i jako taka powinna zarabiac, a nie propagowac wartosci religijne.

Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#1309.02.2012, 19:58

to juz wszyscy?
poprawni urawnilowkowicze?

Onieznajomy
7 377
Onieznajomy 7 377
#1409.02.2012, 19:59

Masz racje mazio z tymi muzulmankami, ale kluje ,mnie to w oczy bo wiekszosc swojego zycia nie mialem z tym do czynienia, a teraz to mnie tak troche (zaskakuje?), fakt ze bylo to troche niskie z mojej strony (za te pejsy tez sorry, zeby sie z tego wytlumaczyc potrzeba innego tematu) . Masz racje ze pracodawca ma do tego prawo, zgadzam sie tez ze sprawa bezpieczenstwa jest Najwazniejsza. Przyznaje ci slusznosc, ale czy zgodzisz sie ze sprawa ma charakter raczej medialny. Acha, no i pisz wiecej bo jestem ciekawy twoich komentarzy.

elastycznyjozef
21 092 15
elastycznyjozef 21 092 15
#1509.02.2012, 20:01
Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#1609.02.2012, 20:05

to teraz misie puszyste
w szczegolnosci tacy Medrcy Syjonu (Syjamu?) jak Adam_M i Urko
niech poszukaja jak to robia Brytyjczycy z BA

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#1709.02.2012, 20:05

Straszne... Zagłada katolików!! Przecież tak wielu jest katolikami jedynie na pokaz. Wobec niemożności afiszowania się z symboliką ani chybi wymrą, na świecie w końcu zapanują miłość i pokój a muzułmanie wreszcie przestaną podkładać te swoje bomby...
Nie marzę o niczym innym tak bardzo, jak o spokoju.
Nie musi być święty.

Nieznamir
16 730
Nieznamir 16 730
#1809.02.2012, 20:11

panstwo musi byc niepodlegle. czyli swieckie.

Nieznamir
16 730
Nieznamir 16 730
#1909.02.2012, 20:12

popre kazda partie, ktora zdecyduje sie wyciac ten wrzod.

Nieznamir
16 730
Nieznamir 16 730
#2009.02.2012, 20:13

no, moze nie kazda jednak:) nie zamienie czarnych na hitlera hehe

Onieznajomy
7 377
Onieznajomy 7 377
#2109.02.2012, 20:13

Popre kazdego moderatora, ktory wytnie ten wrzod(y). Tylko troche nudy sie boje :)

Pulkownik
Aberdeen
7 807 62
Pulkownik Aberdeen 7 807 62
#2209.02.2012, 20:16

'a muzułmanie wreszcie przestaną podkładać te swoje bomby...'

esha, mylisz sie, nie przestana nawet jak islam zapanuje na calym swiecie

Onieznajomy
7 377
Onieznajomy 7 377
#2309.02.2012, 20:17

Esha a tak naprawde to te podkladanie bab przez muzulmanow nie budzi twoich watpliwosci?

Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#2409.02.2012, 20:19

a cos na #16 medrcy Syjamu ?

urko
19 404 56
urko 19 404 56
#2509.02.2012, 20:20

masz racje pulkownik, nie przestana

Nieznamir
16 730
Nieznamir 16 730
#2609.02.2012, 20:26

sam jestes wrzod onieznajomy. wyglupialem sie z wami, dopoki sam mnie zaatakowales pierwszy znienacka:) na ciebie zlosc mi juz przeszla. teraz jestem wkurwiony za wpisy prawicowych oszolomow pod nekrologiem szymborskiej. tez mi pewnie przejdzie. kazdy ma prawo do innosci i wlasnego zdania a wszystko zweryfikuja wybory. chociaz, doskonale wiemy, ze polowa z was nie jest milosnikami demokracji, wielokrotnie o tym pisaliscie. trzeba sie bronic przed szalona mniejszoscia probujaca narzucic swoje zdanie wiekszosci. przekonywac, mozecie i mnie to nie przeszkadza, dopoki nie klamiecie, albo nie okazujecie sie totalnymi ignorantami. buziaki.

argumenty typu "czytasz jedyna sluszna gazete" odpadaja. ostatni raz mialem to w reku w 2003 i zawsze tylko tam sport czytalem, bo na niezlym poziomie byl redagowany.

Onieznajomy
7 377
Onieznajomy 7 377
#2709.02.2012, 20:30

Mysle ze jestes zbyt nerwowy w ocenach i dyskusji. Z tym wrzodem to wyglupy, nie przezywaj.

Onieznajomy
7 377
Onieznajomy 7 377
#2809.02.2012, 20:35

argumenty typu "czytasz jedyna sluszna gazete" odpadaja. ostatni raz mialem to w reku w 2003 i zawsze tylko tam sport czytalem, bo na niezlym poziomie byl redagowany.

To blad trzeba czytac czy chocby starac sie miec wiedze o wszystkich (nawet skrajnych) mediach. Czy jestes w stanie wyobrazic sobie ze ktos czytal NIE i nieraz sluchal Radio Maryja, zeby miec spojrzenie z tych dwu krancowo roznych obozow?

selsey
135
selsey 135
#2909.02.2012, 20:39

Dla 99% ludzi niema innej drogi zbawienie jak tylko przez miłosierdzie Chrystusa, on wybacza wszystko, tylko trzeba sie unizyc przed nim, wyznac grzechy, szczerze zalowac i uwolnic sie od cyklicznych grzechow

Nieznamir
16 730
Nieznamir 16 730
#3009.02.2012, 20:40

#28

mnie polityka nie interesuje. przyklad ktory podales jest norma u osob ktore polityka sie interesuja, bo wiem i widzialem.

Katalog firm i organizacji Dodaj wpis