Do góry

Najważniejsze Wydarzenie Dnia - zapodaj link

Zaloguj się by dodać komentarz
Scribe777
2 087
Scribe777 2 087
22.05.2016, 18:41

Wobec wielu wydarzen Emito bezwstydnie milczy - pomoz innym byc na biezaco z istotnymi wydarzeniami dnia/ tygodnia.

Sokole
11 026
Sokole 11 026
#3111109.03.2025, 01:35

znowu literowki

Judasz
7 809
Judasz 7 809
#3111209.03.2025, 09:45

Ić, wyspowiadaj się, będziesz miał otpuszczone.

Wszak niedziela jest.

P.S.

Porada kosztuje tylko 3 dychy.

tutturu
757
tutturu 757
#3111309.03.2025, 09:50

Za to pełne rozgrzeszenie jest co laska.

Tak, mam polskie znaki.

tutturu
757
tutturu 757
#3111409.03.2025, 09:51

Najmilsza sercu literówka to "litrówka".

Dzień dobry, mordy zdradzieckie. :]

omegan
15 432
omegan 15 432
#3111509.03.2025, 10:18

A moze dla odmiany od paplania i wzajemnego gilania sie przez towarzystwo wzajemnej adoracji, pogadamy o czyms co ma sens?

Temat: Czy Europa ma szanse przetrwac jezeli nie pozbedzie sie obciazenia w postaci neolewicowej ideologii?

Ktokolwiek? (moze poza Blurb).

tutturu
757
tutturu 757
#3111609.03.2025, 10:50

Rozmawianie o sprawach, na które ma się znikomy wpływ, w dłuższej perspektywie ma mniej sensu niż wzajemne gilanie, które ma tę przewagę, że bywa przyjemne i odbywa się "tu i teraz", zwłaszcza że tutejsze rozmowy nie prowadzą do żadnych sensownych konkluzji, a stronom najczęściej nie zależy na poznaniu odmiennego punktu widzenia, a jedynie na udowodnieniu przed samym sobą i wyimaginowanym kworum własnych racji, co uważam za jedną z najgłupszych dyscyplin e-sportowych, ale oczywiście możemy spróbować - zrobię pierwszy ruch w tym kierunku, dam wam szansę i na parę godzin się zamknę, oddając się w tym czasie głębokiemu dotlenianiu szarych komórek, a potem chętnie zapoznam się z efektami przemyśleń tych niedotlenionych. ;)

Miłego dnia i owocnych rozmów.

omegan
15 432
omegan 15 432
#3111709.03.2025, 10:57

Mylisz sie. Oczywiscie mentalna masturbacja jest przyjemna, w twoim przypadku szczegolnie wtedy gdy ma sie widownie, ale generalnie masturbacja w dowolnej formie do niczego pozytywnego nie prowadzi.

Mozna nie interesowac sie swoim zdrowiem, mozna zignorowac zdrowe zywienie, mozna olac rodzine i zignorowac polityke, bo tak jest latwiej, ale rachunek za to przyjdzie nieuchronnie. Wiec to znow jest latwe i moze przyjemne na krotka mete, ale to jak ciagniecie gumy ktora w koncu peknie i kopnie nas w dupe gdy bedziemy robic to za dlugo. Mysle ze w polityce ten moment wlasnie nadszedl.

Judasz
7 809
Judasz 7 809
#3111809.03.2025, 11:03

#115

Odpowiadam na pytanie:

Tak.

omegan
15 432
omegan 15 432
#3111909.03.2025, 11:34

Da rade to troche rozwinac, uzasadnic? W szerszym zakresie niz kilkoma slowami?

:P

harrier
11 016
harrier 11 016
#3112009.03.2025, 11:48

(moze poza Blurb).

(I harrier, i harrier)

;-)

tutturu
757
tutturu 757
#3112109.03.2025, 12:01

!#117:

Zrozumiałeś tyle, ile było wygodnie zrozumieć.

Mógłbym się z tobą zgodzić, gdyby nie to, że mentalnej masturbacji mógłbyś nauczać w szkołach dla radykalnych imamów, a tutejsza frekwencja zadowolić może jedynie politruka w twoim typie, objeżdżajacego gminne domy kultury z gotowymi odczytami. :p

generalnie masturbacja w dowolnej formie do niczego pozytywnego nie prowadzi.

Tradycyjnie nie weryfikujesz posiadanej wiedzy.

"Niektóre badania wykazują, że u mężczyzn masturbacja chroni w pewnym stopniu przed rakiem prostaty. Dzięki niej podnosi się również jakoś nasienia. U kobiet, które regularnie się masturbują, zauważono spadek częstotliwości infekcji szyjki macicy. Dzieje się tak, ponieważ wytwarzany w czasie podniecenia seksualnego śluz pomaga usuwać z pochwy martwy naskórek i bakterie."

https://www.medonet.pl/seks/problemy-z-seksem,masturbacja---korzysci--sk...

:P

omegan
15 432
omegan 15 432
#3112209.03.2025, 12:05

@harrier - tobie ust nie zamykam, sama unikasz rozmowy ze mna.

omegan
15 432
omegan 15 432
#3112309.03.2025, 12:07

@21

tradycyjnie skupiasz sie na nieistotnych szczegolach jak ognia unikajac niewygodnego meritum. do tego mowilismy o mentalnej masturbacji wiec logicznym sie zdaje ze chodzilo o mentalne skutki masturbacji, a nie fizyczne. w tym temacie oczywiscie masz racje, ale to nie dotyczy tematu.

omegan
15 432
omegan 15 432
#3112409.03.2025, 12:10

@harrier - z toba chetnie bym porozmawiam w sumie, np pytajac o to czy wciaz popierasz masowy import ludzi z 3 swiata do Europy, za czym tak mocno glosowalas zanim jeszcze okazalo sie jak fatalny ma to skutek na nasze spoleczenstwa. Ostrzegalismy przed masowym wzrostem przestepstw dokonywanych przez tychze ludzi, szczegolnie na kobietach i dzieciach, ale oczywiscie wiedzialas lepiej.

tutturu
757
tutturu 757
#3112509.03.2025, 12:24

megan

#31123Dziś - 12:07

@21

tradycyjnie skupiasz sie na nieistotnych szczegolach jak ognia unikajac niewygodnego meritum. do tego mowilismy o mentalnej masturbacji wiec logicznym sie zdaje ze chodzilo o mentalne skutki masturbacji, a nie fizyczne

Rili?

ale generalnie masturbacja w dowolnej formie do niczego pozytywnego nie prowadzi.

Ach, ta twoja porażająca logika i "skróty myślowe". :p

Przyjmij wreszcie do wiadomości, że z tobie podobnych ludków mogę jedynie "turlać bekę", co uzasadniałem w #116, z którego zrozumiałeś tyle, ile było dla ciebie wygodne.

Żeby nie przedłużać, możesz już przejść do typowych dla ciebie pozamerytorycznych dywagacji, fantazji i wędrówek osobistych. :]

tutturu
757
tutturu 757
#3112609.03.2025, 12:26

Czy #124 to przykład merytorycznego prowadzenia przez ciebie dyskusji?

:D

harrier
11 016
harrier 11 016
#3112709.03.2025, 12:35

@omegan

Za zadnym 'masowym importem ludzi' dokadkolwiek nigdy nie glosowalam, mocno ani slabo.

Natomiast szereg lat temu zaprotestowalam, kiedy sugerowales, zeby pytac Syryjczyka, ktory mial udzielac wywiadu redaktorce emito, jak uchodzcy z Syrii beda zaspokajac swoje potrzeby seksualne w UK.

Uwazalam, ze skoro nas, setek tysiecy Polek i Polakow, nikt nie pytal o zaspokajanie potrzeb seksualnych w UK, to nie godzi sie pytac o to tego pana z Syrii.

I nadal tak uwazam, wiec nie ma co powtarzac tego samego.

Lepiej pozartowac, bo to chroni przed demencja, a w moim sedziwym wieku jest sie czego bac ;-)

omegan
15 432
omegan 15 432
#3112809.03.2025, 12:35

typowy straw man argument. miales sie wloczyc znow gdzies a tracisz czas na proby wysmiewania spraw do ktorych nie dorosles. sio!

omegan
15 432
omegan 15 432
#3112909.03.2025, 12:38

@27

to co opisujesz oczywiscie mialo miejsce, gratki ze pamietasz, ale zapominasz o tym ze bylas wyrazna i zdecydowana zwolenniczka zapraszania ludzi do Europy ludzi z kultur ktore maja zupenie inne wartosci i podejscie do kobiet (vide masowe gwalty nieletnich przez grupy muzulmanskie, mordy "honorowe" dziewczat, obrzezanie dziewczat, przymusowe malzenstwa) oraz niekonczace sie ataki terrorystyczne i zerowanie na naiwnosci i idealach lewicowego panstwa.

harrier
11 016
harrier 11 016
#3113009.03.2025, 12:39

tutturu, fajne to o pozytkach z masturbacji, drzewiej okropnie tym straszono, nie tylko w kosciele ;-)

omegan
15 432
omegan 15 432
#3113109.03.2025, 12:40

o tej masturbacji pisze sie od 20 lat, wiec ameryki nie odkryl. w pismach kobiecych czyli w polowie obecnej prasy, regularnie sie do tego wracalo przez dziesieciolecie, ostatnio temat przycichl, moze dlatego ze udalo sie "uswiadomic" spoleczenstwo.

omegan
15 432
omegan 15 432
#3113209.03.2025, 12:46

temat zaczal nam sie rozmydlac, jak zwykle. Pozwole sobie przypomniec:

"Czy Europa ma szanse przetrwac jezeli nie pozbedzie sie obciazenia w postaci neolewicowej ideologii?"

Coraz czesciej pojawiaja sie poglady ze to wlasnie twoja ideologia harrier doprowadzila do sytuacji zagrozenia Europy w stopniu nie widzianym od 2 WS.

Parasol militarny USA doprowadzil do falszywego poczucia bezpieczenstwa w spolecznosci a to doprowadzilo do powstania takich a nie innych trendow spolecznych oraz podatnosci na idee krzewione przez absolutny margines.

Te czasy wlasnie sie koncza, pytanie, czy Europa chce i czy jest wstanie sie ogarnac, zanim ruski soldat zapuka do drzwi.

harrier
11 016
harrier 11 016
#3113309.03.2025, 12:48

zwolenniczka zapraszania ludzi do Europy ludzi z kultur ktore maja zupenie inne wartosci i podejscie do kobiet

To nie ja. Nigdy nikogo nie 'zapraszam' tam, gdzie sie znajduje, bo jestem odludkowata z natury.

Z tym, ze zgaduje, ze bez istotnego powodu ( wojna, glod, chec polepszenia bytu rodziny) nikt na poniewierke za granice bez zaproszenia sie nie udaje, wiec pretensji do uchodzcow, ze uchodza, nie mam.

Polskie podejscie do kobiet tez mi sie u niektorych nie podoba. A przestepcy sa w kazdej grupie etnicznej.

harrier
11 016
harrier 11 016
#3113409.03.2025, 12:54

to wlasnie twoja ideologia harrier doprowadzila do sytuacji zagrozenia Europy w stopniu nie widzianym od 2 WS.

No przeciez! Jestem jak ten ruski car Adama: 'Król wielki, samowładnik świata połowicy;

Zmarszczył brwi — i tysiące kibitek wnet leci;

Podpisał — tysiąc matek opłakuje dzieci''

omegan
15 432
omegan 15 432
#3113509.03.2025, 12:55

Mozna odszukac te konkretne wypowiedzi, ale chyba ci tego daruje, bo to chyba nie ma wiekszego sensu.

Ludzie z poludnia przyjezdzaja do Europy z roznych powodow, wiekszosc szuka latwiejszego zycia, czesto na nasz koszt, czesc chce wprowadzac tutaj swoje porzadki, religia i totalitarne panstwo do ktorych przywykli, czesc przyjezdza wlasnie po to by organizowac sie w grupy przestepcze. Wybacz, ale argument ze przestepcy sa w kazdej grupie etnicznej jest skrajnie naiwny. Oczywiscie ze sa, ale statystyki (nawet po korekcie poprawnosci politycznej) pokazuja wyraznie ze wsrod przyjezdnych z okreslonych rejonow przestepczosc jest w gigantyczny sposob wieksza niz wsrod innych, wszyscy wiemy o ktorych grupach mowa.

Wielokrotnie wrzucalas wszystkich imigrantow do jednego wora co bylo i jest krzywdzace, lubowalas sie tez w skrajnie negatwnych ocenach Polakow, warto to chyba przypomniec, dla pelnego obrazu.

omegan
15 432
omegan 15 432
#3113609.03.2025, 12:58

@34

sorry, ale pewnych rzeczy nie wypada obracac w zart.

Bylas krzewicielka takich a nie innych postaw, ideologii i pogladow, zwalczajac zdrowy rozsadek i osoby ktore osmielily sie miec niewygodne poglady i to jest fakt. Lewicowe partie zaczely powolutku ale nieuchronnie wprowadzac totalitaryzm w Europie i w USA, by wprowadzac twoje wlasnie poglady w zycie i na wielu poziomach placilismy, placimy i placic bedziemy za to ze na to pozwolono. Zagrozenie Europy to jeden z rachunkow.

harrier
11 016
harrier 11 016
#3113709.03.2025, 13:00

Whatever ;-)

Juz to przestaje byc zabawne, wiec wysiadam na tym przystanku.

Blurb
349
Blurb 349
#3113809.03.2025, 13:20

Czy Europa ma szanse przetrwac jezeli nie pozbedzie sie obciazenia w postaci neolewicowej ideologii?

Typowym przykładem nieformalnego błędy logicznego jest przedstawienie fałszywej przesłanki. Zdanie powyższe jest tego przykładem. To tak jakby zapytać

Czy mały Kazio straci rękę, jeżeli będzie się cały czas masturbował?

Szerzyć dowolną ideologię też trzeba umieć. Powyższe pytanie można by sformuować następująco:

Czy i na ile lewicowe ideologie są zagrożeniem dla bezpieczeństwa Europy.

A następnie przedstawić ścisłą definicję tego, co rozumie się przez „neolewicowe ideologie''. W przeciwnym razie dyskusja jest pozbawiona sensu, bo autor pytania z fałszywą przesłanką, z góry zna odpowiedź i chce sobie tylko pokrzyczeć.

Blurb
349
Blurb 349
#3113909.03.2025, 13:24

Czyli można na tak postawione pytanie oczywiście dyskutować, ale to jest bez sensu. Proponuje wątek o Kaziu...;-)

Blurb
349
Blurb 349
#3114009.03.2025, 13:26

nad tak postawionym pytaniem (poprawiam bo boję się Judasza).

Katalog firm i organizacji Dodaj wpis