Do góry

skaza bialkowa

Temat zamknięty
aberdeen1985
257
15.09.2011, 21:15

witam, moj syn 5mies. ma skaze bialkowa. Dostal ja 1,5mies temu jak bylismy w Polsce. Oczywiscie od razu pediatra zmienil mleko na Bebilon Pepti 1. Po powrocie tutaj, wytlumaczylam lekarzowi o co chodzi i dal mleko Nutramigen Lipil 1 o podobnym ponoc skladzie do Bebilonu. Nie jestem zadowolona z tego mleko bo zwraca wieksza czesc i robi zielone kupki a nawet i prawie ze czarne, ciagle jeczy itd. Nie bede przeciez Bebilonu zamawiac z Polski bez sensu, chodzi o to moze tutaj jakies mleko bedzie podobne do Bebilonu moze mialyscie podobny problem? Jakie mleko wybrac czy isc ponownie do lekarza? Podaje mu tez obiadki i deserki(Gerbery) ale potym go wysypuje na policzkach niewiem co juz mu podawac. Prosze o konkretne rady

sihaja
Edinburgh
1 064
#3116.09.2011, 11:14

a do apteki muszę chodzić, w tym masz racje, jestem farmaceutą i tam pracuję

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#3216.09.2011, 11:17

A własnie że jest

sandra25
115
sandra25 115
#3316.09.2011, 11:20

Nie musisz zamawiac nigdzie Bebilonu , tutaj nazywa sie on Aptamil.

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#3416.09.2011, 11:22

Załozę się że wasi mężowie też jedzą zupy w proszku :/

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#3516.09.2011, 11:27

no nie kazdy może sobie doić krowy z rana, czy zabijac własne kury na rosół jak ty dziecko - daj już spokój

aberdeen - co do słoiczkowego jedzenia przy skazie to czytaj skład, nie wiem akurat jak gerbery, ale inne dostępne tu słoiki mają w składzie mleko - nie wszystkie oczywiście, dlatego czytaj za każdym razem, albo gotuj sama
przy skazie może być tez tak, ze będzie Ci dziecko źle reagowac na białe mięso, ryby czy jajko

sihaja
Edinburgh
1 064
#3616.09.2011, 11:28

Dziecko czy Ty jesteś lekarzem? Bo jeśli nie, to dlaczego zmieniasz zaleconą przez pediatrę terapię? Jeśli Twoje porady zaszkodzą dziecku, to czy weźmiesz za to odpowiedzialność?

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#3716.09.2011, 11:41

a czy lekarz pediatra który zaproponował taki i według niego najlepsze rozwiązanie wziął?

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#3816.09.2011, 11:49

Wiele z tutejszych mlek oparte jest na mleku krowim
Faszerowanie dziecka i testy na jego skórze ktore mleko sie sprawdzi a które nie tylko przedluzają jego dolegliwość.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#3916.09.2011, 11:59

przeciez laska szuka mleka, które wczesniej zadziałało
dziecko - proszków dzis zapomniałes

aberdeen1985
257
#4016.09.2011, 14:03

o matko! przeciez ja tylko chcialam wiedziec jakie mleko bedzie lepsze od Nutramigenu a nie wyczytywac wasze beznadziejne komentarze ze ty lekarz o jaa pierpapier i tak za kazdym razem jest ktos komus dosadzi i tak sie rozwija temat o uj wie o czym. dobra wiem co mam robic. i dziekuje niektorym osobom za pomoc!!!!!!

kama79_79
Glasgow
22 709
#4116.09.2011, 14:26

roby
#22 | Dziś - 02:25
Tylko aptamil to milupa produkuje www.aptamil.co.uk
Tak...
http://en.wikipedia.org/wiki/Numico

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#4216.09.2011, 14:43

Chiny i skandal z mlekiem w proszku dla dzieci
2008-09-22
W Chinach po spożyciu skażonego melaminą mleka w proszku zmarło czworo dzieci, ponad 50 tysięcy zachorowało, blisko 13 tysięcy trafiło do szpitali, przy czym stan 104 pacjentów uznano za ciężki.

kama79_79
Glasgow
22 709
#4316.09.2011, 15:06

Jestesmy w Chinach.
Dziadu, tez pchales w dzieciaka(tydzien temu wyparles sie go) mleko w proszu.Na pierwszej stronie to napisales, wiec umoralniaj swoja stara, a nie inne kobiety.
Lekarzem nie jestes, tylko bezrobotna sierota zyciowa.
Lekarz, a nie jakis niewyksztalcony w tym kierunku dupek decyduje, co powinno jesc dziecko, u ktorego objawia sie skaza bialkowa.

Jak juz powiedzialam.Idz do lekarza, popros o recepte na Aptamil Pepti.
I jak nie bedzie poprawy znow udaj sie do lekarza, do dietetyka.

roby
475
roby 475
#4416.09.2011, 23:17

A tak na marginesie to według ankiety BBC 90% GP nie potrafi rozpoznać skazy białkowej.

ani3czka
195
ani3czka 195
#4520.09.2011, 15:12

Wroc do lekarza i powiedz, ze ma taka a taka kupe, ze brzuch boli, ze placze, nocy nie przesypia. Popros o wizyte u dietetyka, pediatry, dermatologa.

Moj syn dostal skazy jak mial 3 miesiace. Dostal nutramigen, ale odrzucil calkowicie w wieku 6miesiecy. Wiem jaka to meka miec dziecko ze skaza i czytac kazda jedna etykietke. Pozniej bedziesz miala jeszcze trudniej, bo nawet parowki maja w sobie laktoze a to juz moze pogorszyc stan skory dziecka. W dodatku jak ma alergie na mleko to i na soje moze byc uczulony, wiec uważaj co ci lekaz przypisal do kapieli bo mysmy dostali kiedys plyn na bazie soji. Jak juz soja je uczula to jogurty sojowe zamiast zwyklych tez ci odpadaja. Bledne kolo i tyle.

My spotkalismy sie z pediatra poltora roku temu, z dietetykiem rok temu ale najwiekszy przelom pojawil sie po wizycie u dermatologa - moj syn je wszystko! I nic go nie swedzi i nic go nie boli i wysypki nie ma. Nie czekaj wiec wiecej na odpowiedzi o tym co lepsze a co gorsze. Idz do lekarza i walcz o wizyte u specjalistow. My walczylismy ponad rok, ale sie udalo. Powodzenia

xlady
2 676
xlady 2 676
#4620.09.2011, 16:06

A połowa tych skaz to reakcja na hormony w mleku matki. Wysypka wychodzi około 3mc i kończy się po kilku miesiącach ustępując miejsce ciemieniuszce. Tutaj o tym wiedza i rzadko wmawia matkom skazę, za to w Polandii każda wysypka to skaza białkowa , a matko potem włosy z głowy wyrywa bo nie wie co robić żeby pomóc dziecku gdyż nic nie pomaga i nie pomoże gdyż każe karmione piersią bobo musi to przejść. Nie wyrokuje ze każde ale naprawdę bardzo spory odsetek.

kms18
668
kms18 668
#4723.01.2012, 01:16

A dlaczego kolo 3 miesiecy jesli to od mleka matki?

roby
475
roby 475
#4823.01.2012, 08:10

Xlady ty jesteś ciemniejsza niż wiekszość GP's(którzy sami w 95% przyznają że nie potrafią rozpoznać skazy białkowej)

roby
475
roby 475
#4923.01.2012, 08:10

to była ankieta przeprowadzona wśród lekarzy zeby nie było...

Tak_to_ja
13 135
Tak_to_ja 13 135
#5023.01.2012, 09:57

z ciekawosci zapytam. Orientujecie sie moze, ile lat trwaja tu studia medyczne? Slyszalam rozne opinie na ten temat.

kms18
668
kms18 668
#5123.01.2012, 11:38

Pewnie nie za dlugo skoro nic nie wiedza, witaminy d3 tez nie przepisuja! Pylalam i nici! Z polski musze wziac! Tragedia!

Tak_to_ja
13 135
Tak_to_ja 13 135
#5223.01.2012, 11:48

na samym tym portalu slyszalam rozne opinie na temat witaminy D. Kazdy ma swoj wlasny poglad.
Co do studiow medycznych, to slyszalam, ze ucza sie 3 lata, ale jakos wierzyc mi sie w to nie chce. W wolnej chwili poszukam sobie informacji na ten temat, bo mi spokoju nie daje.

aaarszenik
London
12 706
#5323.01.2012, 11:57

kms18
#51 | Dziś - 11:38 .Pewnie nie za dlugo skoro nic nie wiedza, witaminy d3 tez nie przepisuja! Pylalam i nici! Z polski musze wziac! Tragedia!

Kms18 jak karmisz swoje dziecko?
jesli cycem to ty powinnas zadbac o poziom wit D, jesli mlekiem modyfikowanym to ono juz potrzebne witaminy zawiera.
nie ma co panikowac.

Tak_to_ja
13 135
Tak_to_ja 13 135
#5423.01.2012, 12:02

Aaarszenik, Ty moze wiesz ile lat trwaja tu studia medyczne? Takie podstawowe, bez specjalizacji?

kama79_79
Glasgow
22 709
#5523.01.2012, 12:02

Lekarz uczy sie cale zycie...

kama79_79
Glasgow
22 709
#5623.01.2012, 12:03

Jeszcze nie znalazlas?
http://www.gla.ac.uk/undergraduate/...
Masz, podstawy...

Tak_to_ja
13 135
Tak_to_ja 13 135
#5723.01.2012, 12:04

tak, ale ja pytalam o czas trwania studiow. Roznice widac golym okiem.

kama79_79
Glasgow
22 709
#5823.01.2012, 12:05

Jak nie umiesz w tym linku, ktorym podalam znalezc takich informacji, to daruj sobie jakiekolwiek studia.

Tak_to_ja
13 135
Tak_to_ja 13 135
#6023.01.2012, 12:07

czyli po piatym roku sa specjalistami? niezle...
nie dziwota, ze spotykam profesorow przed czterdziestka :/

Katalog firm